Επίσκεψη εκπροσώπων της ΔΕΥΑΒ στο σχολείο μας

Σήμερα, 13/05/2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί τον κ. Γ. Μαυρίδη και την κα Ρωξάνη Μπαλτζή, εκπροσώπους της ΔΕΥΑΒ.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της εξοικονόμησης νερού, την ανάγκη προστασίας των υδάτων από τη μόλυνση, καθώς και για τον σημαντικό ρόλο που έχουν οι «Φρουροί της ΔΕΥΑΒ» στην προστασία και σωστή διαχείριση του νερού.

Η επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έκαναν ερωτήσεις και απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και του νερού, που αποτελεί πηγή ζωής για όλους μας.

Στο τέλος της επίσκεψης, οι μαθητές χάρισαν στη ΔΕΥΑΒ μια ομαδική αφίσα που δημιούργησαν με αγάπη και ενθουσιασμό, ενώ από την πλευρά της η ΔΕΥΑΒ πρόσφερε στα παιδιά ως δώρο το παραμύθι «Η μικρή σταγόνα». Επιπλέον, οι μικροί μαθητές ζωγράφισαν με τα δαχτυλάκια τους μια όμορφη σταγόνα νερού, η οποία θα στολίζει τον χώρο της ΔΕΥΑΒ ως ένα συμβολικό μήνυμα αγάπης και προστασίας του πολύτιμου αγαθού του νερού. Τέλος, όλοι οι μαθητές έλαβαν από τη ΔΕΥΑΒ ένα πιστοποιητικό Μικρού Βροχοποιού-Προστάτη του Νερού.

Η δράση πραγματοποιείται στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Μικροί πολίτες-Μεγάλες δράσεις,” αλλά και στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού πολίτη.

Γέφυρες αγάπης: Κάλαντα της Άνοιξης στο Κέντρο Μέριμνας και το ΚΑΠΗ

Σήμερα το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μια ξεχωριστή και γεμάτη χαρά επίσκεψη στο Κέντρο Μέριμνας του Δήμου Βέροιας, καθώς και στο ΚΑΠΗ Βέροιας. Οι μικροί μας μαθητές, με ενθουσιασμό και χαμόγελα, τραγούδησαν τα «Κάλαντα της Άνοιξης», σκορπίζοντας αισιοδοξία, ζωντάνια και συγκίνηση σε όλους τους παρευρισκόμενους. Οι φωνούλες των παιδιών γέμισαν τους χώρους με μελωδίες και ανοιξιάτικη διάθεση, δημιουργώντας μια όμορφη και ζεστή ατμόσφαιρα. Στο Κέντρο Μέριμνας, τα παιδιά μας αλληλεπίδρασαν με ευαισθησία και σεβασμό, προσφέροντας χαμόγελα και λαμβάνοντας ακόμη περισσότερα. Η εμπειρία αυτή ήταν ιδιαίτερα συγκινητική και ανέδειξε την αξία της αποδοχής, της αγάπης και της συμπερίληψης. Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το ΚΑΠΗ Βέροιας, όπου οι ηλικιωμένοι και το προσωπικό μάς υποδέχτηκαν με μεγάλη αγάπη και χαρά. Η επαφή των παιδιών με τα άτομα της τρίτης ηλικίας αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία, καλλιεργώντας αξίες όπως ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση και η αλληλεγγύη. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε θερμά για τη ζεστή φιλοξενία και τα κεράσματα που μας προσέφεραν, κάνοντας την επίσκεψή μας ακόμη πιο ευχάριστη και αξέχαστη.

Ευχαριστούμε θερμά το Κέντρο Μέριμνας και το ΚΑΠΗ Βέροιας για τη φιλοξενία και την αγάπη τους!

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μικροί μαθητές του νηπιαγωγείου μας με την επίσκεψη της θεατρικής ομάδας «Παραμυθωνία», η οποία παρουσίασε μια υπέροχη μουσικοθεατρική παράσταση με θέμα την υγιεινή διατροφή.

Μέσα από ένα διασκεδαστικό και γεμάτο φαντασία παραμύθι, τα παιδιά γνώρισαν αγαπημένους ήρωες που τους μίλησαν για τη σημασία των φρούτων, των λαχανικών και των υγιεινών επιλογών στη καθημερινή μας ζωή. Η παράσταση συνδύαζε θέατρο, μουσική, τραγούδι και χορό, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και παιδαγωγικό περιβάλλον μάθησης.

Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, τραγούδησαν, κινήθηκαν στον ρυθμό της μουσικής και αλληλεπίδρασαν με τους ηθοποιούς, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή της παράστασης. Μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση, κατανόησαν πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε το σώμα μας επιλέγοντας υγιεινές τροφές.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια όμορφη εκπαιδευτική εμπειρία που συνδύασε τη γνώση με τη χαρά της δημιουργικής έκφρασης.

Ευχαριστούμε θερμά τη θεατρική ομάδα «Παραμυθωνία» για την υπέροχη παρουσίαση και για τα χαμόγελα που χάρισαν στα παιδιά μας!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

Τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου, καλέσαμε στο νηπιαγωγείο μας τη νοσηλεύτρια του Ερυθρού Σταυρού κ. Χ. Λιούλια και μας ενημέρωσε για την υγιεινή του σώματος και ιδιαίτερα των χεριών!!                                 Την ευχαριστούμε θερμά για την καταπληκτική παρουσίαση που κάνανε στα παιδιά!!!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Την Τρίτη 3 Ιουνίου παρακολουθήσαμε στην αυλή του σχολείου μας τη θεατρική παράσταση “Κάτω τα χέρια από το παιχνίδι”, από τη θεατρική ομάδα του 5ου δημοτικού σχολείου Βέροιας. Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μας μαθητές και στους συντελεστές της παράστασης.