ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

Με μεγάλη χαρά και επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στο πλαίσιο της δράσης «Μικροί Πολίτες, Μεγάλες Δράσεις», με τη συνεργασία του 12ου, 17ου Νηπιαγωγείου Βέροιας, του 1ου Νηπιαγωγείου Μακροχωρίου και του Νηπιαγωγείου Νέας Λυκογιάννης.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας, όπου μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συγκεντρώθηκαν για να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό ένα τραγούδι στη νοηματική γλώσσα, καθώς και δύο θεατρικά δρώμενα με θέμα το νερό και τη ρύπανση, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας των φυσικών πόρων και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από τραγούδια αφιερωμένα στην ανακύκλωση και την περιβαλλοντική συνείδηση, τα οποία κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Τσιφλίδης, η Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Γώτη και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Λαζαρίδου, οι οποίοι συνεχάρησαν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική τους προσπάθεια και τόνισαν τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από τις πρώτες σχολικές βαθμίδες.

Η δράση αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και οι μικρότεροι πολίτες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από μικρές αλλά σημαντικές πράξεις.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μικρούς μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, οι οποίοι με τον ενθουσιασμό, τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή τους μετέφεραν σημαντικά μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος. Επίσης, ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τους γονείς για τη συνεχή στήριξη, τη συνεργασία και τη συμπαράστασή τους, που συμβάλλουν καθοριστικά στην υλοποίηση τέτοιων όμορφων και ουσιαστικών δράσεων.

Παρουσίαση προγράμματος- “το πλαστικό μηδενίζω και τη γη φροντίζω”

Την Πέμπτη 28/05/2026 το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια του δικτύου με τίτλο “Μικροί πολίτες, Μεγάλες δράσεις” σε συνεργασία με το 12ο Βέροιας, 17ο Βέροιας, Ν. Λυκογιάννης, 1ο Μακροχωρίου, παρουσίασε την ταινία που δημιουργήσαμε συνεργατικά, με τίτλο “Το πλαστικό μηδενίζω και τη Γη φροντίζω”. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο 1ο δημοτικό σχολείο Βέροιας στις 18:00.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ – ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2026

Το Νηπιαγωγείο μας, στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη, υλοποίησε το πρόγραμμα με τίτλο:

«Σεβασμός και αποδοχή – Μια μεγάλη αγκαλιά για όλους!»

Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν η καλλιέργεια της ευαισθητοποίησης γύρω από θέματα κοινωνικής ισότητας και δικαιοσύνης, ενισχύοντας παράλληλα την έννοια της ενεργού πολιτειότητας από την προσχολική ηλικία.

Οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη για το σχολικό έτος 2025-2026 αποτελούν μέρος του Σχεδίου Δράσης της Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας με τίτλο:
«Μικροί πολίτες, μεγάλες δράσεις!»,
το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το 12ο και 17ο Νηπιαγωγείο Βέροιας, καθώς και με το 1ο Νηπιαγωγείο Μακροχωρίου και Νηπιαγωγείο Ν. Λυκογιάννης.

Και το Podcast στο European School Radio στο σύνδεσμο:

https://europeanschoolradio.eu/el/episode/13220

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη Διεθνή Ημέρα Δράσης για την Πλαστική Ρύπανση με καθαρισμό της αυλής μας! Τα παιδιά, με χαρά και υπευθυνότητα, μάζεψαν απορρίμματα και έμαθαν πόσο σημαντικό είναι να κρατάμε το περιβάλλον μας καθαρό και χωρίς πλαστικά. 🌎💚

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

Τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου, καλέσαμε στο νηπιαγωγείο μας τη νοσηλεύτρια του Ερυθρού Σταυρού κ. Χ. Λιούλια και μας ενημέρωσε για την υγιεινή του σώματος και ιδιαίτερα των χεριών!!                                 Την ευχαριστούμε θερμά για την καταπληκτική παρουσίαση που κάνανε στα παιδιά!!!