
Με μεγάλη χαρά και επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στο πλαίσιο της δράσης «Μικροί Πολίτες, Μεγάλες Δράσεις», με τη συνεργασία του 12ου, 17ου Νηπιαγωγείου Βέροιας, του 1ου Νηπιαγωγείου Μακροχωρίου και του Νηπιαγωγείου Νέας Λυκογιάννης.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας, όπου μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συγκεντρώθηκαν για να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος.
Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό ένα τραγούδι στη νοηματική γλώσσα, καθώς και δύο θεατρικά δρώμενα με θέμα το νερό και τη ρύπανση, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας των φυσικών πόρων και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από τραγούδια αφιερωμένα στην ανακύκλωση και την περιβαλλοντική συνείδηση, τα οποία κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Τσιφλίδης, η Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Γώτη και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Λαζαρίδου, οι οποίοι συνεχάρησαν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική τους προσπάθεια και τόνισαν τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από τις πρώτες σχολικές βαθμίδες.
Η δράση αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και οι μικρότεροι πολίτες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από μικρές αλλά σημαντικές πράξεις.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μικρούς μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, οι οποίοι με τον ενθουσιασμό, τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή τους μετέφεραν σημαντικά μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος. Επίσης, ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τους γονείς για τη συνεχή στήριξη, τη συνεργασία και τη συμπαράστασή τους, που συμβάλλουν καθοριστικά στην υλοποίηση τέτοιων όμορφων και ουσιαστικών δράσεων.






