ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ

Με μεγάλη χαρά και επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στο πλαίσιο της δράσης «Μικροί Πολίτες, Μεγάλες Δράσεις», με τη συνεργασία του 12ου, 17ου Νηπιαγωγείου Βέροιας, του 1ου Νηπιαγωγείου Μακροχωρίου και του Νηπιαγωγείου Νέας Λυκογιάννης.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στην Πλατεία Δημαρχείου Βέροιας, όπου μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συγκεντρώθηκαν για να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό ένα τραγούδι στη νοηματική γλώσσα, καθώς και δύο θεατρικά δρώμενα με θέμα το νερό και τη ρύπανση, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας των φυσικών πόρων και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από τραγούδια αφιερωμένα στην ανακύκλωση και την περιβαλλοντική συνείδηση, τα οποία κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Τσιφλίδης, η Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Γώτη και η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κ. Λαζαρίδου, οι οποίοι συνεχάρησαν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική τους προσπάθεια και τόνισαν τη σημασία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από τις πρώτες σχολικές βαθμίδες.

Η δράση αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και οι μικρότεροι πολίτες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από μικρές αλλά σημαντικές πράξεις.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μικρούς μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, οι οποίοι με τον ενθουσιασμό, τη δημιουργικότητα και τη συμμετοχή τους μετέφεραν σημαντικά μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος. Επίσης, ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τους γονείς για τη συνεχή στήριξη, τη συνεργασία και τη συμπαράστασή τους, που συμβάλλουν καθοριστικά στην υλοποίηση τέτοιων όμορφων και ουσιαστικών δράσεων.

Παρουσίαση προγράμματος- “το πλαστικό μηδενίζω και τη γη φροντίζω”

Την Πέμπτη 28/05/2026 το νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια του δικτύου με τίτλο “Μικροί πολίτες, Μεγάλες δράσεις” σε συνεργασία με το 12ο Βέροιας, 17ο Βέροιας, Ν. Λυκογιάννης, 1ο Μακροχωρίου, παρουσίασε την ταινία που δημιουργήσαμε συνεργατικά, με τίτλο “Το πλαστικό μηδενίζω και τη Γη φροντίζω”. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο 1ο δημοτικό σχολείο Βέροιας στις 18:00.

Επίσκεψη εκπροσώπων της ΔΕΥΑΒ στο σχολείο μας

Σήμερα, 13/05/2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχτεί τον κ. Γ. Μαυρίδη και την κα Ρωξάνη Μπαλτζή, εκπροσώπους της ΔΕΥΑΒ.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της εξοικονόμησης νερού, την ανάγκη προστασίας των υδάτων από τη μόλυνση, καθώς και για τον σημαντικό ρόλο που έχουν οι «Φρουροί της ΔΕΥΑΒ» στην προστασία και σωστή διαχείριση του νερού.

Η επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εκπαιδευτική, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έκαναν ερωτήσεις και απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για την προστασία του περιβάλλοντος και του νερού, που αποτελεί πηγή ζωής για όλους μας.

Στο τέλος της επίσκεψης, οι μαθητές χάρισαν στη ΔΕΥΑΒ μια ομαδική αφίσα που δημιούργησαν με αγάπη και ενθουσιασμό, ενώ από την πλευρά της η ΔΕΥΑΒ πρόσφερε στα παιδιά ως δώρο το παραμύθι «Η μικρή σταγόνα». Επιπλέον, οι μικροί μαθητές ζωγράφισαν με τα δαχτυλάκια τους μια όμορφη σταγόνα νερού, η οποία θα στολίζει τον χώρο της ΔΕΥΑΒ ως ένα συμβολικό μήνυμα αγάπης και προστασίας του πολύτιμου αγαθού του νερού. Τέλος, όλοι οι μαθητές έλαβαν από τη ΔΕΥΑΒ ένα πιστοποιητικό Μικρού Βροχοποιού-Προστάτη του Νερού.

Η δράση πραγματοποιείται στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Μικροί πολίτες-Μεγάλες δράσεις,” αλλά και στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού πολίτη.

Παγκόσμια Ημέρα της Γης-22 Απριλίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στο 5ο Νηπιαγωγείο Βέροιας πραγματοποιήθηκαν δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι μικροί μας μαθητές, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων «Φυσιολάτρες εν Δράση», είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τα φυτά της αυλής του σχολείου μας. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, γνώρισαν καλύτερα τη φύση που τους περιβάλλει, ανακάλυψαν τα μέρη των φυτών και συζήτησαν για τη σημασία τους στη ζωή μας.

Παράλληλα, τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους σχετικά με το πώς μπορούμε να προστατεύσουμε το περιβάλλον στην καθημερινότητά μας. Μίλησαν για την ανάγκη να φροντίζουμε τα φυτά, να μην πετάμε σκουπίδια και να ανακυκλώνουμε, ενώ πρότειναν μικρές αλλά σημαντικές δράσεις που μπορούν όλοι να υιοθετήσουν.

Μέσα από τη συζήτηση και τη συνεργασία, οι μαθητές καλλιέργησαν στάσεις σεβασμού και αγάπης προς τη φύση, συνειδητοποιώντας ότι ακόμα και οι μικρές πράξεις μπορούν να συμβάλουν στη διατήρηση ενός καθαρού και υγιούς περιβάλλοντος.

Η δράση αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για μάθηση, δημιουργία και ενεργή συμμετοχή, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση των παιδιών από πολύ μικρή ηλικία.

“Το πλαστικό μηδενίζω και τη γη φροντίζω”

Με αφορμή την Ημέρα Ανακύκλωσης, μαθητές και εκπαιδευτικοί από πέντε Νηπιαγωγεία που συμμετέχουν στο Τοπικό Δίκτυο Κινηματογραφικής Παιδείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας συνεργάστηκαν σε μια δημιουργική και σύγχρονη δράση.

Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του «Ενεργού Πολίτη» και του Σχεδίου Δράσης για την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας, με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.

Οι μικροί μαθητές, με φαντασία και ενθουσιασμό, συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία ενός πρωτότυπου animation με θέμα την ανακύκλωση. Αξιοποιώντας συνεργατικά ψηφιακά εργαλεία και σύγχρονες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης, μετέτρεψαν τις ιδέες τους σε εικόνα και κίνηση, δίνοντας «ζωή» στα μηνύματά τους.

Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά ενίσχυσαν τη δημιουργικότητά τους, ενώ παράλληλα ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και ψηφιακού γραμματισμού. Ταυτόχρονα, κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο περιβάλλον.

Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια που αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας και της καινοτομίας στην εκπαίδευση. Πάνω απ’ όλα, όμως, αναδεικνύει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: ακόμη και οι μικρότεροι πολίτες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προστασία του πλανήτη μας.

Το τελικό έργο θα παρουσιαστεί στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών,, αναδεικνύοντας τη δυναμική της μαθητική έκφρασης μέσω των ψηφιακών μέσων και της συνεργασίας.