
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας εξέφρασαν την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους προς τις μανούλες τους μέσα από όμορφες δημιουργίες, τραγούδια και χαμόγελα.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες που γεμίζουν τις καρδιές των παιδιών με αγάπη, φροντίδα και ζεστασιά!