ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ!

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας μέσα σε ζεστό και χαρούμενο κλίμα. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ανυπομονησία, ανταλλάσσοντας ευχές για τη νέα χρονιά.

Τα βασιλοπιτάκια προσφέρθηκαν με αγάπη ως δωρεά από την οικογένεια Τεντόγλου, την οποία ευχαριστούμε θερμά για τη γενναιόδωρη προσφορά και τη στήριξή της στο σχολείο μας.

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και χαμόγελα!